poniedziałek, 9 grudnia 2013

BIAŁA PERŁA STOMATOLOGICZNY ŻEL WYBIELAJĄCY

                                     BIAŁA PERŁA

Stomatologiczny żel wybielający


                                                                Hej dziewczyny;)

Dzisiaj przychodzę z recenzją produktu,który dla mnie jest naprawdę profesjonalny.Stomatologiczny żel używam już drugi raz-pierwszą serię robiłam około półtorej roku temu.Dla mnie jest to super produkt,wcześniej używałam pasków wybielających,z których nie byłam zadowolona.

OPAKOWANIE ZAWIERA:
2 tuby z żelem wybielającym
3 aplikatory na zęby
dozownik do żelu
etui na aplikatory
instrukcję

CENA:
około 60zł za zestaw

Biała Perła to profesjonalny system wybielający zęby przygotowany z myślą o stosowaniu go w domu.

Efekt wybielający żelu znajdującego się w zestawie został uzyskany dzięki nadtlenkowi karbamidu,substancji stosowanej przez stomatologów przy zabiegach wybielających.Żel posiada w składzie również fluorek sodu,który działa antybakteryjnie,wzmacnia i remineralizuje szkliwo a także redukuje płytkę nazębną.
Zawarte w zestawie specjalne termokurczliwe aplikatory gwarantują idealne dopasowanie do twoich zębów dzięki czemu żel działa na powierzchni całego zęba.
Rezultaty stosowania widać już po kilku dniach,natomiast pełny efekt uzyskuje się po 2-3tyg.

                                             MOJA OPINIA:
Tak jak pisałam wcześniej jest to moja druga ,,przygoda z żelem" i kolejny raz jestem bardzo zadowolona.Pierwszym razem używałam systematycznie dwa razy dziennie przez około 2 tyg.Tym razem zdarzało mi się zapomnieć ale i tak jestem zadowolona z efektów.Ważne jest aby stosować na zęby zdrowe bądź wyleczone.

                                                          MOJA OPINIA:
                                                        10/10

A oto efekt:


Pozdrawiam i zachęcam do wypróbowania produktu;)


1 komentarz: